Разработването на приложни програмни продукти е основно направление на Индекс
България ООД.
Система
„ДОКУМЕНТООБОРОТ"
(нова версия) - за автоматизация и управление на работата с документи (включително и
електронно подписани) във ведомства и организации. Притежава средства за реализиране на т.н.
"електронна администрация" и електронни публични услуги.
Система
„БИБЛИОТЕКА"
- за автоматизация на библиотечни дейности. Създаване на информационни връзки между издания и
други документи, регистрирани в системата. Системата е предназначена за автоматизиране и
информационно осигуряване на библиотечната дейност в различни ведомства и организации.
Система
“КЛАСИФИЦИРАНА ИНФОРМАЦИЯ”
– за обработване и съхраняване на документи, съдържащи класифицирана информация.
Автоматизира и управлява работата с хартиени, електронни и електронно подписани документи,
съдържащи класифицирана информация при спазване на изискванията на Закона за защита на
класифицираната информация (ЗЗКИ) и правилника за неговото прилагане.
Система
"ПЕРСОНАЛНА И ИНДУСТРИАЛНА СИГУРНОСТ"
(нов продукт) - за автоматизиране на дейностите, свързани с проучване на юридически лица за
сигурност и физически лица за надежност, съгласно ЗЗКИ и Правилника за прилагането му.
Система
“КОНТРОЛ НА ПОСЕЩЕНИЯТА”
за издаване на пропуски и осъществяване контрол на посещенията на външни лица в сградите на
големи организации.
АИС "Контрол на посещенията" обработва и съхранява информация за:
· "Посещения на лица в сградата" - данни за пребивавания на лица в сградата;
· "Разрешения за посещения на външни лица " - данни за разрешения за пребиваване на лица в сградата;
· "Забрана за посещение на сградата" - данни за лица, за които следва да бъдат взети извънредни мерки при предварителната проверка или не трябва да се допускат в сградата.
|